niedziela, 9 lutego 2014

Rozdział 3

"WAŻNE" - przeczytaj pod rozdziałem ;)


Do domu. Do JEGO domu. Jego! Ja go nie znam! Mam szkołę! Rodzice mnie zabiją, jak się dowiedzą, że nie byłam na lekcjach!
-Nie pojadę do Twojego domu. Nie znam Cię- starałam się zachować spokój, ale serce szalało w mojej klatce piersiowej i nie wiem, czy dlatego, że miałam jechać z kompletnie nieznanym mi chłopakiem do jego domu, czy dlatego, że... że w jakimś stopniu mi się to podobało?
-To poznasz- stwierdził ot tak.
-Wolałabym jednak nie.
Kłamałam. Chętnie bym go poznała, jego osobowość oczywiście.
-Masz odpocząć, więc nie wrócisz do szkoły i wydaje mi się, że jak pojawisz się teraz w swoim domu, to będziesz miała przejebane! Jedziemy do mnie- podniósł trochę głos.
Zamilkłam.
Może nie będzie tak źle, może jakoś uda mi się przeżyć ten dzień i zataić fakt, że opuściłam szkołe.
-A co jak będą Twoi rodzice?- zapytałam po chwili ciszy.
-Mieszkam sam- wzruszył ramionami.
Sam?!
-Jak to? Ile masz lat?- zdenerwowana wierciłam się na fotelu.
-Siedemnaście, a co?
-I mieszkasz sam?- nie dowierzałam.
Prychnął.
-Przecież przed chwilą to powiedziałem- potwierdził.

Wyjął z kieszeni paczkę papierosów i zapalniczkę.
-Palisz?- zapytał wyciągając kartonik w moją stronę.
-Nie- odpowiedziałam krótko.
Skupił się na odpalaniu źródła tytoniu, który najwyraźniej w jakiś sposób dawał mu ukojenie.
-Uważaj na drogę- wyrwało mi się.
Zaciągnął się i po chwili wnętrze samochodu wypełniło się dymem, drażniącym nozdrza.
Sygnalizacja świetlna zmieniła kolor na czerwony. Pojazdy przed nami zaczęły się zatrzymywać.
Zayn odwrócił głowę w moją stronę. Nie zwolnił, jechał dalej. Spojrzałam mu w oczy i zobaczyłam w nich jakiś błysk.
-Uważam- dmuchnął kolejną porcją niemiłego zapachu prosto w moją twarz.
-Zayn czerwone- ostrzegłam.
Nadal nie zwrócił uwagi na drogę. Przyglądał mi się z powagą.
-Zayn!- podniosłam głos- Hamuj!- już trochę panikowałam, gdy samochód przed nami zwolnił, by po chwili się zatrzymywać.
Cisza. Nic. Dalej palił i dalej nie patrzył tam gdzie powinien.
Spoglądałam to na niego, to na obraz przed nami.
Zostało tak niewiele.
-Kurwa! Stój!- wrzasnęłam.
Przygotowałam się już na uderzenie.
Pojazd zwolnił i zatrzymał się tuż przy kolejnym. Zaskakująco blisko. Miał szczęście, że zatrzymał się w tej chwili i to bez patrzenia, bo inaczej wjechał by kolesiowi w "dupę".
Uśmiechnął się zwycięsko.
-Umiem prowadzić- skomentował.
-Żartujesz?! Prawie go puknąłeś!
Byłam w szoku przez jego zachowanie.
-Nie zrobiłbym tego- wyjaśnił.
-Skąd wiesz?
-Wydaje mi się, że za kierownicą siedzi facet, a ja wolę dziewczyny- puścił mi oczko rozbawiony.

Oparłam głowę o zagłówek i chciałam jakoś uspokoić nerwy. Miałam odpocząć, wypominał mi to, a mimo to nadmiar wrażeń zaraz rozsadzi mi głowę.
Przymknęłam na chwilę oczy i otworzyłam je, gdy byłam już zwrócona w stronę chłopaka.
Przyglądałam się jak kontynuuje jazdę i kończy papierosa.
Sposób w jaki palił był seksowny. Jego pełne usta idealnie przylegały do filtra i wypuszczały szarą poświatę.
Gdy tak go obserwowałam aż sama nabrałam ochoty żeby spróbować.
 Skarciłam się mentalnie za moje myśli o seksownym zachowaniu Zayna i mnie zaciągającej się tytoniem. Ale pomarzyć zawsze można. Jedyne co zawsze odrzucało mnie w papierosach to zapach, był nieprzyjemny i łatwy do wyczucia przez... hmm... kogo? Na przykład tatę, mamę lub kogokolwiek, kto mógłby mi zaszkodzić.
Jechaliśmy w ciszy. Niezręcznej, ale miałam wrażenie, że tylko dla mnie. Jakoś było mi głupio.
-Przepraszam, przestraszyłeś mnie- chciałam zacząć w jakiś sposób rozmowę, bo myślałam już, że się na mnie obraził, albo coś.
Westchnął.

Czyli się nie obraził. W pewnym sensie mi ulżyło, chociaż nie wiem przez co mógłby poczuć się urażony.
-O to mi chodziło. Wyluzuj trochę.
Wciąż zastanawiałam się, czy jechanie z nim do jego domu to dobry pomysł.
Już chciałam pytać się kiedy będziemy na miejscu, ale wtedy zatrzymaliśmy się pod jakimś apartamentowcem. Pewnie on był celem naszej podróży.
-Zgaduje, ze Ty też wagarujesz?- mruknęłam, odpinając pas.
-Nie mogło by być inaczej- zgasił silnik.
-Nie powinieneś.
-Bo?- uniósł jedną brew.
-To Twój pierwszy dzień, no i dobrze by było, gdybyś był- wyjaśniałam.
-Myślę, że jakoś dadzą sobie dzisiaj radę bez nas.
Nas?
-Ale...- chciałam dalej prawić swoje morały, ale mi przerwał.
-Moja decyzja, moje nieobecności, mój problem- zakończył rozmowę.




___________________________________________
~WAŻNE~
Podobnie jak na Dangerous pytam się, czy jeśli będą pojawiać się sceny erotyczne, mają być opisywane, czy omijane???
Tu chodzi o Wasz komfort podczas czytania ;)

Aha! Nie myślcie, że skoro się pytam, to coś będzie się działo w następnym rozdziale :D

I jak? Cały rozdział opisuje wydarzenia z samochodu. Jakoś tak sobie pomyślałam, że tak to napiszę i odłożę "akcje z domu" do następnego rozdziału i trochę was pomęczę ;) 
Szkoda, bo trochę krótki wyszedł :(

NN myślę, że powinien pojawić się w tygodniu. O ile co niektórzy nauczyciele popuszczą trochę zwieracze, bo niedługo im żyłka pęknie xD

Jeśli chcesz być informowany/a o nowych rozdziałach zostaw swój tt, mail, nk (jak ktoś jeszcze korzysta :P), fb, bloga, co cokolwiek nawet numer telefonu pod rozdziałem, albo w zakładce "Informowani" :D
Uprzedzam, że nie mam gg ani ask :/

Liczę na szczere komentarze

16 komentarzy:

  1. Cudnyy *-* nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału :)
    chciałabym być informowana to mój tt @iLOve1D_Harry

    OdpowiedzUsuń
  2. *__* Geniusz! Jejku jak ja uwielbiam tego Zayna <3
    Ach te papierosy ;) Jestem ciekawa co się będzie działo w jego domu
    ,,Wydaje mi się, że za kierownicą siedzi facet, a ja wolę dziewczyny" ten tekst mnie dosłownie rozwalił xD Świetny jest, serio niezły pocisk! Uwielbiam too opowiadanie <3

    Czekam niecierpliwie na kolejny :3 Mój tt i bloga już znasz, więc informuj mnie tam gdzie Ci bardziej opowiada. Nie masz gg? :( a może załóż? ploooosze!

    Co do pytania, to odpowiedź taka, jak na Dangerous H.S ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, postaram się założyć :)
      Jak czytam Twoje komentarze, to mam normalnie taki zaciesz, jakich mało. Zawsze poprawiasz mi humor. Dzięki :*

      Usuń
  3. Przez przypadek znalazłam tego bloga i spodobał mi się. Szkoda, że nie mogę dodać się do obserwowanych, bo chętnie bym to zrobiła. Świetny rozdział i nie mogę się doczekać następnego. Odpowiadając na twoje pytanie piszę: Nie przeszkadzałyby mi opisy takich scen, ale decyzja należy do cb. Życzę ci dużo weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaa nie mogę się doczekać następnego!
    Pisz sceny +18, pisz :D
    Uwielbiam takiego Zayna, awwwww
    Już kocham to opowiadanie!
    @ILooveCurlyHair

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne ^_^ czekam na next :) zayn <3
    zapraszam do mnie
    http://trueloveitwhatineed.blogspot.com/
    http://makeyouloveme25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do Liebster blog Award, więcej u mnie na blogu
    http://they-dont-know-babe.blogspot.com/2014/02/liebster-blog-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  7. OPISYWANE! WIADOMO! ;3 hahahahha xd zajebisty! :3

    OdpowiedzUsuń
  8. MEGA
    Aż nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału.
    Wspaniałe.
    Proszę o informowanie mnie na twitterze.
    pozdrawiam
    @JustinePayne81

    OdpowiedzUsuń
  9. Bad Boy Zayn <333 Super opowiadanie !!! :P + zapraszam do nas :D
    http://little-things-one-direction-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie piszesz! :) czekam na kolejny :*
    a i zapraszam na nowego bloga, pojawił się już prolog :)
    http://you-just-need-a-second-person.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne!
    Masz talent kobieto! :)
    Czekam na kolejny ;*
    Pozdrawiam, Lizzie :>

    OdpowiedzUsuń
  12. szczerze? czytam tego bloga od godziny i mówię, że jest CUDOWNY <3333 czekam na następne części <333 zapraszam też do mnie http://i-cant-change-my-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu... To jest świetne,
    Coś niesamowitego.
    Kiedy nowy?
    Jej...

    Na moim blogu pojawił się Rozdział 8.
    Zapraszam.

    http://my-life-is-true-onedirection.blogspot.com/

    . ~ Misiaczek

    OdpowiedzUsuń
  14. Opisywane i to zdecydowanie! :3
    A rozdział świetny :*
    @xAgata_Sz xx

    OdpowiedzUsuń
  15. On to zrobil specjalnie by ona przeklnela..... :) w każdym razie ja na jego miejscu bym tak zrobila:D gdybym chciała zobaczyć czy zawsze jest ulozona to bym wprowadzila kogos w stres wtedy ludzka natura wychodzi:D cwany lis:D

    tekst o pukaniu mnie rooozjebal(tu Zayn by tez pomyslal o seksie, zboczeniec jeden) :D

    podoba mi się twój styl pisania i wg kocham te Ff i jest lepsze niż moje Nightmare...

    OdpowiedzUsuń